Британський інтернет-провайдер 6G Internet отримав догану від Управління зі стандартів реклами (ASA) через звинувачення у потенційному введенні в оману споживачів через суперечливе рекламне позиціювання своїх послуг підключення до фіксованих ліній, що надаються за технологією «повноцінного оптико-волокна прямо до дому».
Регулятор відзначив, що, попри те, що в рекламі компанії йдеться виключно про «широкосмуговий канал зі швидкістю повноцінного оптико-волокна», споживачі можуть сприйняти це як пропозицію скористатися «неіснуючою технологією мобільного зв’язку майбутнього». В ASA також підкреслили той факт, що на ринку присутні гібридні широкосмугові роутери із підключенням до каналів широкосмугового зв’язку, що забезпечується технологіями 4G чи 5G, і ці роутери стирають кордони між мобільними технологіями та домашнім широкосмуговим зв’язком.
У 6G Internet Limited, своєю чергою, зазначили, що компанія була зареєстрована у 2013 році саме під цією назвою. При цьому її послуги надаються з використанням мереж з повним розподілом через оптико-волокно, базові мережі та технологію фіксованого бездротового зв’язку.
У компанії пояснили, що вибір назви «6G» мав натякати на використання інноваційних технологій підключення до мережі домашнього інтернету і жодним чином не пов’язаний із технологією мобільного зв’язку майбутнього.
У публікації ASA також дається огляд поточного стану бездротових технологій у Великій Британії. На тлі розвитку технології 5G головною метою є розбудова архітектури Автономної 5G (SA), що має покращити показники швидкості широкосмугового зв’язку та його надійність. Що ж до 6G, то вихід на британський ринок даної технології слід очікувати приблизно у 2030 році.
Джерело: https://mediasat.info/