Шведська компанія-виробник телекомунікаційного обладнання Ericsson і британська компанія Vodafone провели на території Університету Ковентрі успішне випробування нарізки автономної мережі 5G (SA) для хмарних ігор. Випробування продемонструвало переваги технології 5GSA для створення бази для індивідуальних і високопродуктивних ігор.
Під час випробування учасники відчули покращення якості зв’язку зі збільшенням пропускної здатності на 270%, зменшенням затримки на 25%, зменшенням тремтіння на 57% і більш плавним рендерингом графіки. Випробування охоплювало два сценарії підключення: сценарій A, який імітував наявну публічну мобільну мережу, і сценарій B, в якому було введено в експлуатацію ізольований фрагмент мережі 5GSA, оптимізований для хмарних ігор.
Під час реалізації сценарію А лише 13% учасників випробування оцінили ступінь свого задоволення якістю вище 8 з 10 балів, тоді як 63% оцінили його на рівні від 0 до 5 балів. І навпаки – 88% учасників випробування оцінили ступінь свого задоволення вище 8 з 10 під час реалізації сценарію B. Ці висновки підкреслюють значне покращення взаємодії з користувачем і загальне задоволення при використанні для ігор виділеного сегменту мережі.
Технологію автономного 5G прийнято розглядати як технологію абсолютно нового типу, а не як звичайне оновлення 4G. За словами Андреа Дони, головного мережевого директора Vodafone UK, випробування продемонструвало здатність забезпечити надання «сегменту з’єднання» – функцію, розроблену спеціально для ігор, що пропонує користувачам найширші можливості, схожі на можливості оптичного волокна, але з використанням радіохвиль.
Це випробування є частиною ширшого дослідження Ericsson і Vodafone з вивчення потенціалу нарізки мережі. Нарізка мережі дозволяє телекомунікаційним компаніям пропонувати нові послуги, покращувати взаємодію з користувачами та розширювати свій бізнес, виходячи на нові ринки. Попереднє дослідження, проведене Ericsson і консалтинговою компанією Arthur D. Little, показало, що завдяки технології нарізки мережі телекомунікаційні компанії в усьому світі можуть отримати прибуток у розмірі приблизно 200 мільярдів американських доларів.
Загалом, успішне випробування нарізки мережі 5GSA для хмарних ігор демонструє потенціал цієї технології, здатний здійснити революцію в ігровій індустрії, забезпечуючи чудові та персоналізовані ігрові враження.
Джерело: https://mediasat.info/